On muutamia asioita, jotka tulee ottaa huomioon kun tilaat liikelahjoja, tekstiilejä tai toimistotarvikkeita painatuksella. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tietää etukäteen. Riittää, että sinulla on jonkinlainen idea siitä mitä haluat. Ole yhteydessä alueesi edustajaan mikäli tarvitset apua suunnittelussa. Yhdellä käynnillä asiantuntijamyyjämme auttaa valitsemaan sinulle parhaat tuotteet sinun tarpeidesi mukaan. Tässä vielä muutama asia, joita on hyvä miettiä valmiiksi.

 

Alkuselvitys

Mieti alkuun seuraavat viisi kysymystä.

  1. Mitä tilataan – Liikelahjoja, mainostekstiilejä vai toimistotarvikkeita?
  2. Kuinka paljon – Kenelle tuotteita on tarkoitus jakaa ja millainen määrä näitä tarvitaan?
  3. Ulkoasu – Mitä tuotteeseen halutaan – logo/kuva + mahdolliset tekstit?
  4. Milloin – Milloin tarvitset tuotteet?
  5. Mihin – Mihin haluat että tuotteet toimitetaan?

Tuotteen personointia eli brändäystä varten tarvitsemme:

  1. Logotiedoston (Vektorimuotoinen tiedosto on aina paras, mutta myös hyvälaatuiset JPG/PDF kuvatiedostot toimivat)
  2. Tekstit jota tuotteeseen halutaan
  3. Käytettävä fontti/fontit
  4. Käytettävät värisävyt (.pms värikoodi tai vastaava)
  5. Tiedon siitä, minkä kokoisena haluat aineiston näkyvän tuotteessa

 

Tilausprosessi - Näin etenemme
  1. Valitse tuote ja mieti yllä mainitut asiat.
  2. Täytä tarjouskori haluammillasi tuotteilla. Voit myös ottaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.
  3. Olemme sinuun yhteydessä ja kysymme lisätarkennuksia tarvittaessa.
  4. Sovimme tarvittaessa tapaamisen.
  5. Lähetämme vedoksen (esikatseluversion) sinulle sähköpostitse. 
  6. Vedoksen hyväksyminen sähköpostitse.
  7. Tilauksen lähetys.

Toimitusaika brändätyille tuotteille on yleensä noin 3 viikkoa vedoksen hyväksymisestä. Tämä vaihtelee kuitenkin tuotekohtaisesti. Tarkista toimitusaika myyjältämme jos tuotteilla on kiire.